Sunday, January 1, 2012

:: BERTUNANG ::

ASSALAMMUALAIKUM....
Hye peeps!!
seriously sowy sebab agak lame gile ak tak post pape entry pon...

TODAY...
I just knew that my mizta F is engaged wif his beloved one..
honestly....i'm glad for him....
for those yang always STALK eh..eh...read aku punye entry2 yang membosankan neh...for sure kowang kenal spe mizta F kan????
hahahhahha


anyway..thanx to him again...
and 
for myself...
there will b some else that will b your guardian angel!!!!
hell yaeah!!!! jangan jiwang nad oi!!!

kowang mesti pk ak jeles kan????
shit!!!
kompem le aku jeles!!!
sebab dy bertunang pada masa yang aku n dy penah plan dulu...
BTW....
aku xkesah pon...sebab aku da nmpak sisi cerah and gelap dy..
aku da penah kenal...
hahhahhaha

anyway..... CONGRATS 2 both of u!!!
smoga bahgia k!!!





psstt:: tahniah ye...

1 comment:

  1. xabizzz en Z tuuu,.entah ni org yg same:P

    ReplyDelete