Friday, September 30, 2011

:: aku dapat hadiah!! ::

ASSALAMMUALAIKUM...
hye peeps!!

diz day (30.9.2011)
merupakan hari terakhir aku di mpsj..
siyesli..aku rasa agak sdey...
bukan pe..da knal rapat ngan sume staff...dan mempunyai GENG2 sendiri..
da rasa sgt2 selesa...
but i have 2 be rational...
kena ingat yang aku cuma seorang pelajar praktikal disana....

By the way...aku sgt2 heppy dapat kenal kowg sume...
happy dapat lepak2, gado2 n tacink2 ngan KOWANG sume!!
hehhehhehhehehhehhehe



As it is my last day...
aku dapat BANYAK sgt hadiah...
memang aku xsangka dpt byk cmneh...

sampaikan ZUL ckp...xpernah ada bdak praktikal yg dapat adiah mcm aku dpt!!!
OHHHHEEMMMGGGIIEEE!!!
adakah aku terlalu popular...dan disayangi ramai....heeehehehhehhe..

thanx 4 sume 4 da present...
:: KAK MIA ::
:: CT ZABEL ::
:: UDIN ::
:: SYAFIQ ::
:: ZULHILMI ::
:: and 1 SECRET ADMIRE ::

bab secret admire neh mmg aku xbpe puas aty....aku dpt hadiah..tp xtau sape yg bg..tau2 da dpt...tye owg yg tolong pos 2....dy xmo gtau plak..huhuhuhuhu

Anyway!!! sumpah sgt2 thanx!!











3 comments:

  1. I rase kan,.I pling happening kan2..hehehe~akak mia

    ReplyDelete
  2. happening kew? i pening gan nad? hahahaha kak.mia tue nak amik hati nad lah tue.. poyozzz... =D peace.. =D (CSI)

    ReplyDelete
  3. hadiah xpenting sgt..yg paling penting adalah ikatan silaturrahim yg kekal ke akhirat sana.. =D sorry nad i xda hadiah tok u..tp u kenang lah daku dlm doamu.. pergghhh cm tajuk lagu plak hehehehehe... =D doa aku adalah hadiah buatmu selamayer.. <3 <3 <3 peace your... sayang ko pai bile2... (CSI)

    ReplyDelete