Thursday, September 29, 2011

:: oooeeemmmggie!!! MY jari!!! ::

ASSALAMMUALAIKUM....
Hye peeps...
amacam life for today??
ade baek ke??
ada yang gumbira??
ada yg sdey ke??
hahahhhahaa...
pape pon jadi..life MUST go on...

dengar le...aku nak bercerita kepada kalian....

Al-kisah berlaku pada hari KHAMIS..22.09.2011....



Pada malam yg hening..berserta ujan yang renyai2..MAS telah menalipon n mengajak aku menemani dia dan adik-adiknya membeli-belah...
Hala tuju utama ktowg adalah ke GIANT SHAH ALAM..
kt sne..macam mokcik neh shupink...al-maklum le..owg ngah OKB!! gaji baru turun dri langit..hehhehehhe

After shupink...ktowg tros le ke BIG PLATE...
kowg tau x pe mende neh??? hahahhaha..aku sure kowg tau...neh kan tempat makan yg femes gak le...dan wajib dkunjungi sekiranya anda sume ANTU jalan2 cari nahas makn...

Sesampainye di depan BIG PLATE...aku dengan sopan nye..turun le kereta...
aauuwww..sopan mak!!
Dengan begitu tertib aku menutup pintu kereta MAS adik Mas....

suddenly....aku rasa cam kena CUBIT je kt IBU JARI KANAN aku...
cubit2 manje gitu..hehhehe
Lantas dengan sepantas THE FLASH...aku memandang ibu jari kanan ku...
Alangkah syahdunye rasa hati..melihat ibu jari ku...sedang diCUBIT-CUBIT manje oleh pintu kereta..
BAYANGKAN...........

Maka dengan segala skills tarian breakglass yang aku miliki...
maka...diiringi dengan lagu.. EVERYDAY I'M SHUFFLIN'.... terlompat2 le aku ditepi jalan...
nape aku lompat??? SAKIT???  eh..eh..ne ad sakit...i'm COOL!!

peerrrrggghhh!! SIOT r kalu wa ckp xsakit!!
sakit gile kot!!
berdenyut2!!
hampir tewas aku..ingin mengalirkan airmata!!
tapi sebab aku ayu..eh2..MACHO...aku kaber le depan adik2 MAS!!

mulut ini dengan cepatnye mengatakan yang aku XSAKIT!!
tapi dlm aty dah cam berzikir dah sebot SAKIT GILA!!!

Siyes weyh sakit....xcye tye mas....camne aku punya badan jadi menggigil sebab tahan sakit...
sampai nek biru muka aku neh!!

n smpai skang...pada tarikh 29 sept 2011...
bengkak di ibu jari ku..masih xsurut2!!
nape xsurut???
owg2 yang terdekat ngan aku je tau cmne aku MESRA  dengan ubat..klinik..n doc!!
hahahahhaha

BTW....td around kul 1 lbey pagi.... Mizta F ada col aku...3G ok!!
RINDU le tu..hahhahahha..
aku pon mengadu le kt my sweet exbf neh pasal kejadian neh....dy gelakkan aku..
and dia tanye ...bila kena?? aku ckap le khamis ritu...dia gelak je...
tetibe...dy tunjuk ibu jari tangan kanan dia gak...
sambil berkata....
I PON TERKEPIT KT PINTU KERETA GAK!! hehhehhehe
(=_=")

DEMMMM!!
c...c....i've told ya..jodoh kite kuat...
hahhahhaa..men2 je..


mse mule2 kena...nampak cm sikit je kn?? cm xsakit je..sebab leh rilex amik pic ag..

after a few hours!! jari start membengkak n membiru!! nmpk x drh  byk dlm kuku!!!

kaber MACHO walaupon sakit!!!

besau kn??? so..peeps..dont ask me why i semakin GUMOX!!!

hanya mampu mkn sup...tangan xmampu memotong ayam chicken chop!!!
sengsara!!!

3 comments:

  1. wa ingat lu pai sane lompat suke mkn kat BIG PLATE rupe ye lu punya jari tersepit..aduhai..cianyer my luv friend nie.. lain kali becareful ok..
    tue namanye penangan kete osz.... =D insyaALLAH xlame lg baik lah tue.. sabar ek yunk.. kahkahkah

    ReplyDelete
  2. dah bek!!! juz kesan darah beku je xtau taun ble nk ilang!! hehehhehe

    ReplyDelete
  3. bek ekk..nk tggu ilang tu mmg berkurun laa..huhu

    ReplyDelete