Tuesday, May 24, 2011

::EXAM dah ABIS!!::

ASSALAMMUALAIKUM!!!!

Gud monink peeps!! (gud monink sebab ak menaip entry neh da pkol 3.40 pg..hehehhee)

Hehehehhehe...dengan ini..saya SITI EISYAH NADIA BT ABD HAMID mengumumkan yang saya telah berjaya menghabiskan final exam saya pada pukul 5 petang td!!! hoorreeeyyyy!!!
Maka dengan rasminya..saya dan kawan2 telah menghabiskan masa 3tahun kami di UUM terchentan ini!!! oooyyyeeeaaahhhh!!!

Sumpah lega bila dah selesai menjawab semua paper final..PHEEEUUUWWW!!  =_="
So..lepas je abis jawab paper seminar keusahawanan tadi..saya, bery,jannah,sopie dan jihah telah membuat 1 photoshoot di sekitar UUM....ye lah....bsok pagi kami sume da berangkat pulang ke SELANGOR!!! hehehhehe..so neh je la last chance sebagai student UUM...pasni xmerasa dah..huhuhuhu
















No comments:

Post a Comment