Tuesday, May 10, 2011

::exam dtg lagi...::

Assalammualaikum peeps!!

Korang amacam?? mesti exam gak cm aku kan...
adoyai..memang xde mood sangat nak exam bila dah last2 sem neh..rasa nak cepat abiskan and balik umah je..sumpah xde mood nak ngadap buku da..(2 pon ko ada aty ag nak sambung master kan nadia oi??).....uurrmmm...INSYAALLAH...kalu ad rezki memang aku nak sambung master...macam cikgu skolah aku penah cakap..jangan berhenti belajar..even kubor da kata mai masuk!! hehehhee

Sambung study sapa xmau..hehehhee...tapi ikot perancangan aku..biar le aku keje setaun dulu pastu baru wat PJJ MASTER...xbley nak amik full-time sebab aku da kena sedia pegang komitmen ke atas family aku meh..hehehhee..

So far sampai arini(10/5/2011)...aku bru attend 2 paper...3 more paper 2 go..pastu aku merdeka!! yeah!!!

merdeka la sangat..benda pastu aku still ada practikal meh..pheeuuww.. =_='




and 2 be luckly...setakat neh..kedua-dua paper yang aku da jawab..ALHAMDULILLAH aku dapat jawab dengan senyuman..hehehhe...
Aku da settle ngan paper Introduction to tourism(neh paper elektif bebas yang aku sje2 gatai idung p attend..hehehhe)..n da second one is paper Research Methodology...

3 more paper 2 go= Strategic Management, Business Professional Communication, and ENTREPRENUER SEMINAR!!!

Ya ALLAH...semoga ENGKAU permudahkan aku dan adik2 aku serta sahabat2 aku menghadapi peperiksaan...AMIN~

To adik2 aku yang memasing pon dok sibok attend final paper kt Uni masing2...GUD LUCK!!MUAH2!!! JGN KORANG TIDO JE TAU!! P STUDY R!!









No comments:

Post a Comment