Saturday, May 21, 2011

::pirates of caribbean 4; On Stranger Tides::

ASSALAMMUALAIKUM.....

diz day aku, jannah and hafiz telah menonton crita pirates of caribbean 4...kira d latest one punye la..kowg2 neh sume dah tgok ke belom cite neh??hehhehee....asalnya nak tengok NUR KASIH...tp disebab kn sume FULL HOUSE je..so kami switch 2 PIRATES OF CARIBBEAN 4  neh le...

arineh aku tengok wayang ditanggung halal oleh incik Hafiz!!! hahahhaha..dah le 1st time kuar ngan aku..skali blanje aku tengok wayang plak 2...3D ag 2...cian incik Hafiz terpaksa habiskan dwet blanje kami berdua..hehehhehe thanx gler2 r der!!!.....anyway..aku n apis neh xpenah bercakap actually even da dkt 3taun knal...hahhaha..sume neh sebab mis komunikesyen!!! hahhahaha..aku anggap c hafiz neh sgt2 le poyo n hafiz plak anggap aku neh garang...2 pon jenuh kena tipu sedebik bru dy nak kuar ngan aku and jannah!! hahahhaha...(padan muke mu incik hafiz!!kena tipu idop2!!) phheeeuuuww!! (=_=")

Last2 dah kenal ini incik hafiz..memang ok le..xde r poyo sgt pon..hahhahhaa...(tp apsal dulu mse clas COM ko sgt2 poyo ek?? xske nyah!! hahahhaha)

Tayangan start kul 7.40....so..sementara tggu kul 7.40 tu..kami g urut2 badan dulu..hahhaa..sumpah sakit kot!!!(sebab ak xpnah try..so mmg rasa sakit bdan kena urut!!)...pastu kami dok lepak jela tengok abang2 pink a.k.a jambu dok men bowling...hehhehe..cukup time kami g le masuk panggung!!

Nnt aku update pic ok!!



sinopsis pirates of caribbean 4; on stranger tides....


Crita neh membariskan pelakon2 yang aku kompem korang kenal meh..spt Johnny Deep, Penelope Cruz dan Geoffrey Rush dan Ian Mcshane.....(kalu xkenal sila p tanya uncle GOOGLE ok..klu xkenal gak...LANTAK P KAT AMPA!!)



Ok2..filem neh pasal Angelica(penelope cruz) yang cuba utk memanfaatkan Jack Sparrow utk dapatkan kn air mata yang mampu kekalkn hidup seseorang!! Jack Sparrow neh kehilangan kapal dy..(pe nama ntah..xingat plak ak) ....so Jack memerlukan kapal baru utk belayar....so..Angelica berjaya yakinkn Jack utk berlayar bersama2 dlm kapal Queen Anne Revenge's...iaitu sebuah kapal milik musuhnya..Blackbeard...

on the way g cari tempat mata air tu..Jack dpt tau yang Angelica neh adlh anak perempuan Blackbeard...dah r..malas nak cite ag..huhuhhuhu
Di mudahkn cite..untuk dptkn keupayaan jdi muda sntiasa 2..ad syarat2 yg diowg kena sediakan untuk ritualnya..antaranya air mata duyung(cantik n kijam!!)..2 silver mug dri 1 kapal pe nama ntah..n sowang mangsa korban...

So.....dia berjaya ke x...kowang g la tgok sendri..hehhehe..cite neh ok..tp bg aku bez ag yg no.1.....huhuhuhu..kali neh kurang ckit lawan2...siap si Jack neh bley plak jatuh chentan!! xotai r der!! hahahahha...

Tapi da bez part is ad duyung2 yang cantik n seksi..tapi...amat2 kijam!! hahahhaha....(sumpah hot der!!)








Pape pn..cite neh so far..bley layan ag le...xde la bosan sgt...cume efek 3d xbyk pon..nyesal pon ad g tgok 3d..hahhaha..kowg g jela wayang tgok cite neh..malas nk cer dah!!




No comments:

Post a Comment