Wednesday, April 6, 2011

::5th april 2011::

assalammualaikum.........

semalam...untuk sekian lamanya aku x on YM aku...maka aku pon on..hehhehee
tetbe je rasa sgt2 gatai tangan neh nak on YM........

owh..ok..aku nampak dia pon on YM gak...
perit kot rasa 2...huhuhuhuhu

tapi ada aku dulik dah??
xkisah la...
benda da lepas...
wat pe nak kenang ag...
(mak salu pesan ok..)



aku neh nama je on YM 2...
tp aku xtau nak watpe...
hahhahaha..so..on YM,FB and pastu tros layan muvie!!!

hah!! lately aku kalu layan muvie..xpnah abis...layan 15minit je...pause..sok lusa baru sambung..2 pon 15minit gak!!
penyakit baru neh...
sebab sebelom neh..aku punya penyakit...sanggup xtido semata2 nak abiskan cite 2...
tambah2 ag kalu tgok drama korea yang panjang berjela-jela 2..
memang aku xkan tdo punya..semata-mata nak bagi abis..hehhehhe...(kalu mak tau..mamposs aku!!)



so..dok dalam keasyikan menonton muvie x asyik 2..
tetbe one of my fwenz dalam YM buzz aku..
pergh!!! membe lame kot!!!
rindu gile r nak boak ngan dia!!
dia neh gila-gila ckit..hehhehee..
thanx NAZRI sebab buzz i!!
i ingat u da lupe!! hahhahaha
seriously ngan mamat neh sgt2 bez...
bley selamber cekadak je aku nak maki2 or cakap pape pon~
(sebabkan 2 aku dari kecik banyak membe laki dari pompuan....membe pompuan neh susah..diorang kang xbley trima plak tahap kelesaran mulut aku masa berbicara..hehhehehe)

membe bek aku yang pompuan memang bley kira ngan jari jela...contoh..NISA..BERY..NINIE AND WANIE...hahhaahaa...diorang neh jela yang gamaknya mampu layan aku and sgt2 sekepala!!







No comments:

Post a Comment