Monday, April 4, 2011

::jangan tuduh daku::

assalammualaikum.........


urmm....sepanjang aku di rumah tempoh hari..aku da berjaya lupakan dia..
yes..totally lupa la....
so..memang aku langsung xfikir da...

masa aku kat umah...aku isikan ngan berjalan2 je..hehhehehe..

sabtu aritu ktowg g mandi kt pangsun!!
bez gak r...
dapat gayut2 n terjun cam berok!!

hahahhahha

so...memang aku da tenang n sangat2 tenang....
mak pon da paham n banyak bagi semangat..kawan2 pon sapot aku...

adik2 aku pon sapot aku..thanx kowg sume...dapat bg aku tenang....


ok..benda yang aku nak cerita adalah..petang tadi tetiba aku dapat...empty mesej dari mizta f...
for what???!!
bukan ke u cakap da rimas ngan i??
so..nape bila i da berjaya lupakan u...tetiba u nak mesej..even empty mesej pon!!
i xnak tengok nama u pon u tau x!!
pastu bila malam...aku yang penat2 baru sampai ke bilik...
tetiba dapat mesej ko tanya aku ada tukar password fb ko ke??

bullshit!!
aku punya fb pon aku xsempat on..ngan keje yang bertimbun aku kena siap kan!!
and xde motif pon aku nak tukar fb ko..
KO BUKAN SESAPE AG KT ATY AKU!!
i dont even noe ur password la ngok!!
u pe hal ek??
cakap da rimas...u gak nak i g jauh2 n jgn rimaskan ur life??
tol x??
tol x??


so bila i jauh nape tetiba u nak cetuskan kontroversi neh!!
i xnak gado ngan u...
kita pisah cara baik..so jangan wat i nak berdendam ngan u..
so tolong le...

jangan nak tuduh2!!
maybe ur fb kena hack ke??

skang kan pesen fb kena hack...
my bro pon fb kena hack..
membe2 i pon fb kena hack..
so plz ok....jangan le cari pasal...



anyway mizta f...i still maafkan u..
u baik...i kenal u...
agpon i xbley nak marah u..
sebab u xpnah pon marah i sebelom neh...

u sgt2 bek ngan i dulu...

maaf sebab i tulis entry neh...
bukan pe..i sgt2 bengang kalu owg tuduh2 i...
u noe me better rite?

i tau u cume nak tanya...
tapi u...tolong la...

i ngah cuba xnak rimaskan idop u neh...
so...i memang xde masa nak g tukar pasword fb u yang i secara zahirnya xtau langsung password nya...
password fb i sendri pon jenuh nak ingat u tau x??









No comments:

Post a Comment