Wednesday, April 6, 2011

::kurang sikit::

assalammualaikum.......

dulu i used 2 be this gemok gurl....



but i now i used to be not so gemok macam diatas!! hahhahaa...da berjaya kurangkan berat badan!!
yes!!!
semalam kuar g changlun n masa dok pilih2 baju pe nak pakai..tetbe terpegang 1 baju yang aku beli agak lama tapi xpkai..
bukan pe..baju 2 aku beli tanpa mencuba dulu kat fitting room..mende kdai tu yang xde fitting room!!
so masa beli..bajet muat r...
skali da smpai bilik..aku try r pakai..memang muat..tapi cam balut nangka kot!!
tros aku simpan je baju 2..cadang nak derma pada my sis je..hehhehhe

so smalam try le pakai..
OMG!!!!muat meh!! xde balut2 nangka dah!!!
neh la untung makan aty kot???
badan bley ilang berat!! hahahhaha

neh la baju yang aku cakap 2..hehhehe...
dulu memang ketat...skang da muat!! hehheehhehee

bawah neh pic latest ok..baru amik petang smalam sebelom grak g changlun!!


cermin neh kotor ckit..2 yang kowg akan nmpk bintik2 putih 2..huhuhuhu


wahh!!! teruja..mak tengok mak..anak mak dah bley diet!!
hahhahahha..



4 comments:

  1. along pun kena mkn atty gak la camni ngeh ngeh ngeh

    ReplyDelete
  2. along nak makan aty watpe ag???
    eppy2 cukup..hehhehhehhee

    ReplyDelete
  3. ayong tetap yg paling gemuk dalam rumah . n akan kekal macam tu sampai bila2
    hahaha

    ReplyDelete
  4. adik
    atleast berat aku da kurang ckit 5kg...
    ang plak bertambah 15kg..pe cer?? hak3!!

    ReplyDelete