Wednesday, April 13, 2011

::rindu setengah mati::

Assalammualaikum....

lately aku banyak sangat kerja ...
mana nak kejar due date esenmen ag (ko yg gatal wat esenmen lambat2 sapa suh nadia oi!!),mana nak penuhi tuntutan UUM yang paksa kami sem2 akhir neh join semua seminar2 penting...
memang le penting..tp mostly semua seminar ulang benda yang sama je...pheeuuww!!



So malam neh aku dgn semangat kononnya nak siapkan le esenmen tourism aku tu..skali baru taip 2 3 page je..da dengar bdak2 jerit panggil meeting blok!! (nape student pompuan dri zman aku skola sampai le aku kat u neh..diowg suke sgt wat meeting2 neh!! ushar bdak laki..rilex je kot!!  SUSAH TOL POMPUAN NEH!!)


Kowang tau x pe motif meeting td?? juz nak gtau jgn lupe kemas bilik utk inspection pengetua nnt and buat gotong royong tengah2 malam buta neh. ILANG AKAI KA APA???!!
aku xde mase nak wat gotong royong neh!! ko suruh budak2 junior yg pengotor 2 buat..sejak diorang dtg..memang kotor toilet 2!! bodoh!!

so..aku dgn lagak otai nya..hehehehehe..g lepak bilik JANNAH sambil tgok dia wat bisnes sambil perabih mazola dia!! pergh..mazola dia memang sodap!!! aku je yang tukang makan mazola 2!!

ok2..mesti korang tye..apsal tajuk entry rindu setengah mati??? sedangkan cerita aku neh bukan pasal rindu sesape pon..hak3!! jgn marah noxx!!
actually....aku tetbe tertarik ngan lagu dari D'MASIV feat KEVIN APRILIO..
dah lame dgar actually..tapi..baru sekarang tertarik..so awek2 gewli and pakwe2 hot sekalian..jom layan lagu neh...p/s..aku bg lirik je..korang cari le sndiri lagu tu..hahahhahaha



Lirik Lagu D’Masiv feat. Kevin Aprilio Rindu Setengah Mati (OST Kejora dan Bintang)

aku ingin engkau ada di sini
menemaniku saat sepi
menemaniku saat gundah
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
berat hidup ini tanpa dirimu
ku hanya mencintai kamu
ku hanya memiliki kamu

reff:
aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu setengah mati

meski tlah lama kita tak bertemu
ku selalu memimpikan kamu
ku tak bisa hidup tanpamu

repeat reff

aku rindu setengah mati

aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu

No comments:

Post a Comment