Friday, April 1, 2011

::enough is enough::

Assalammualaikum.....


Semalam  tepat pukul 5 pagi....aku sampai ke rumah aku...
mengambil masa hampir 6 jam didalam bas...bersama-sama mamat uitm yang amat2 encem!!!!
pergghhhh!! bertuah sial dok seat kembo neh..hahhahhaa (da solo kot...so sgt2 heaven)

ok...enough...aku bukan nak bercerita mengenai mamat encem sebelah aku tu...hihihhihi ...sebenarnya nak cite..tapi xpyah le!!

setealh hampir 3 minggu aku menanggung semua tekanan..so aku fikir..aku kena gak balik ke rumah untuk release tension aku...banyak sgt sebenarnya benda yang berpusing2 dalam pala otak aku neh!!

semua berpunca dari aku meminta putus dengan mr f....
selepas tu memikirkan banyak esenmen yang kena buat..

dengan dwet dalam poket yang mkin kurang..(ok..neh salah aku sebab boros sgt!!! hahahhahha)
and yang paling terbaru...pasal bdak group aku dalam clas bisnes communication!!

actually aku nak cerita pasal budak neh..

budak neh budak pompuan r..aku bagi nama joyah ok!!
selama neh memang xde masalah pon ngan aku..
sebab bagi aku..orangnya lemah lembut..sopan..xmacam aku yang ganas2 n cakap men lepas neh..


sebenarnya....last clas aritu setiap group kena antar skrip utk short scene yang kami kena present..
fine...dalam group aku ad 5 orang...
setelah ktowng wat discussion...(pompuan neh xdatang masa discussion neh!)
ok bagi aku..kalu xdatang xpela..sebab masing2 banyak komitmen len..
so lepas dipersetujui ramai...
setiap sorang kena wat 1 skrip bg 1 scene...

so nak jadi cerita....last wik kena antar...
so masing2 submit keje yang da disiapkan kepada membe aku yang sowg neh...

tetbe c joyah neh cakap kt membe ak..dia punya part belom siap!!
gile ke???
sok pagi da kena submit!!
so kami paksa gak suh dia wat..yela..lec tu killer kot!!

esok paginye...aku g kelas ngan eppy nya...xtau nape eppy ok!!hehehe
aku tiba di clas bersama2 shahril...shahril neh bdak group aku ok!!

elok je aku sampai kt bdak group aku...
tetbe c joyah neh ckp...

"eh korang..korang...joyah mintak maaf ye..xsempat nak siap kan skrip 2" sambil tersenyum senang!!
 korang tau pe aku rase??
memang nak bunuh je pompuan neh!!! benda keje neh dah sebulan lec aku bagi!!sial tol...
sikit je kot keje dia!! babi sial!!

dia boleh senyum2 ag!! babi!!
korang tau pe akibatnya bila lec aku tau??
setiap sorang daripada kami kena deducted 10 markah!!! sial gilo r!!! anak haruan tol!!
siap kena perli sepanjang kelas!!
lec aku plak langsung xbley consider!!
bukan kami semua xbuat keje 2!!
memang sial pompuan 2!!

huh!! malas nak cite da..sakit aty aku!!
pastu bley plak antar mesej kat aku kata anggap je semua yang jadi neh bley jadi pengajaran kt kita semua!!
babi!! ko je kot yang xwat keje!!
pasal ko..
semua orang kena tanggung!!
DAH LE LEC 2 KILLER!!
KEDEKOT MARKAH!!



No comments:

Post a Comment