Thursday, March 17, 2011

baby oh baby...

salam.......

saya menulis entry neh bukan le sebab saya bakal ada anak ok....lmbat ag kot nak ada anak...

saya menulis kerana tetbe je masa saya dok melaborkan saham saya tadi..saya terfikir...nape saya membeli baby bath itu???

by the way..last 2 days...i go to changlun wif my fwenz....
main point g changlun adalah sebab jam membe saya neh abis bateri...bukan sebab nk g men bowling k...eh..u noe what..changlun da up...ada bowling dah...ckit ari nanti mesti ada wayang...hehehehe
 saya ke changlun sebenarnya dengan tekad bahawa tidak akan berbelanja!!! tekad nadia tekad!!
1st of all..sampai je C-mart 2..ktowg g le tukar bateri jam...pastu jalan2 cuci pala otak kt bahagian atas c-mart 2...
konon2 nak g tgok2 je..last2..membe saya telah membeli sehelai kemeja...dalam nak jimat tuh..still blanje gak!!

Dalam dok try test cuba baju2 cantik dalam kedai 2..skali saya terdengar bunyi hujan yg sgt lebat!! adoyai!!!
tergendala le projek nak makan kt marybrown...changlun baru ada marybrown...xpe..lec aku cakap....membe dy cakap mcd ngah ushar line kt area cni..huhuhuhu

Disebabkan ujan yang teramat2 lebat..kami terpaksa melepak di dalam C-mart jela...
dalam dok lepak..tringat plak..owner c JIJAH...suh belikan shokubutsu orange peels untuk dia...
so...kami pon g le mencari chenta!! eh..eh..bukan..g mencari shokabusuk 2..xcari kang..majuk plak c epin tu!!

aku xtau nape....aku and bery suka sgt hidu bau2 sabun n perfume kalau berada di seksyen berkenaan....
sumpah kami akan hidu sampai kepala naik pening..and rasa nak muntah...
hahahhaha....

dalam keasyikan kami menghidu...mata ku tertancap pada sebijik..sebuah..sehelai...err...pe pnjodoh bilangan bagi sebotol sabun??? ngok ke nadia oi???? SEBOTOL la!!!  bak kata seseorang....penat je blajo jauh2...

guess what??? hehehhehe...
aku ternampak sabun CARRIE JUNIOR!!!
HAHAHAHAHAHHA...memang terpesona r ngan bau dia...........
bau baby!!!
sumpah i ske nyah..!!
hahahhahha...

ok2...lately aku suka sgt ape2 yang berkaitan ngan baby........
kalau g shupink n ternampak baju baby....sumpah aku g belek2...pastu siap berangan...kalau le ada baby............
tapi aku cume suke baby boy sahaja....diulangi..baby boy sahaja...
mostly membe2 aku akan cakap baby gul la bez..sbb leh pkai baju cantik2 n nmpk cute je salu.......

huh!!  aku tetap suka baby boy...ada aku kisah kowg suka baby gul??
 bagi aku..baby boy la paling cute and xbanyak songeh...simple je!! hehehhee..
aku rasa neh sume sebab aku dulu kecik2 xsuka pkai gaun ropol2...sumpah geli nak pkai...
aku pnah koyakkan gaun yang mak aku beli time kecik2 dulu,,...i hate it!!


so smpai skang le mak salu bebel cakap...aku neh xmacam perempuan....xpkai tudung macam perempuan..maksud mak..aku xpakai tudung lilit2...bukan pe....aku rasa sgt2 leceh nak pkai tudung lilit2 tu...
sampai mak ckap aku neh old fesyen!!! huhuhuhu..sampai aty mak!!
xpe2 mak..ayong blajar pkai nnt ye..  ^_^  wink2*
memang nak belajar mak oi....tapi wan mohamad firdaus ismail pesan.....pkai le tudung yang tutup dada...so kalu nk lilit2 neh....bley je nak pkai..tapi kena tutup pe yang patot..hehhehe...xpe...ayong blajar ye mak...
hehhehhehe....so nnt bley jadi anak mak yang bergaya n sopan gitu...aauuwww!!!


chop2....bab sopan...ayong rasa..susah skit kot mak...mak lupe ke nape anak2 pompuan mak sume nye otai2???hehhehhehehe...
perlu ke kami bukak album lama mak n tunjuk pic mak yang otai2??

so.............LIKE MOTHER...LIKE DAUGHTER LE!!!

mak otai..anak pn..otai le...hehehehe


mak..neh pic bakal cucu mak nnti...cute kan....kalau mak tau aku post cmneh..sumpah kena tenyeh da aku neh..hahhaha.....gatai!!
saya nak baby boy as my 1st child!




comel nye!!!

speechless ble tgok diz pic!! awesome!!


 
          

No comments:

Post a Comment