Friday, March 25, 2011

::MELEPASKAN::

Assalammualaikum...


Dengan ini...saya mengumumkan...saya da single!!
ok fine...kowg mesti pk....pejadah le pompuan neh nak cerita benda2 camnih...
sebenarnya begini........
NEH BLOG AKU LA WEYH!!! AKU PUNYA SUKA AR!!
LU XSUKA LU BLEY BLAH!


ok2....setelah berfikir hampir 2minggu ngan masak2 sampai rentung...
aku memutuskan untuk melepaskan dia...
sebab ape,kena pe, mengape,bile dan bagaimane.......jgn le kome nak tanya...
aku bukan yang jenis akan crita benda2 camneh pada orang yang xbetoi2 rapat ngan aku..


sincerely..aku memang sayang dia...
tapi da bukan jodoh kot...


anyway mizta F...kalu u still baca i punya blog...
i love u!!
hehehhehe...
i mintak maaf...
i akan salu doakan kesejahteraan u ok..
sowy sebab salu wat u marah2..hehhehehe
anyway..thank coz u found da key of my broken heart for last 4 years...
thanx sebab still bley kawan macam dulu..hehhehe
u're gud 2 me...
but i'm not the gud one! (u noe better rite MIZTA F??...hehehhhehe)


damn!!......ko ingat neh drama bersiri ke nadia!!
hahahahhaha...pape pon....aku kena kuat..sebab keputusan neh datang dari aku sendiri..
yang penting skang....my aims adalah nk fokus on study!!
chaiyok2!!!


p/s: xsabar nak enjoy n tenangkan aty esok!










No comments:

Post a Comment