Friday, March 11, 2011

::off my facebook::

tetiba saya rasa nak deactivated kn facebook saya....
so bermula sekarang....saya isytiharkan...NO FACEBOOK!! *lme mne cik nad oi??bley tahan ke??*
hehehhehhee...sesungguhnya...mesti korang tertanya-tanya nape aku deactivated kn FB aku kan??  

bukan ape...lately pala otak ak neh rungsing sgt pk mcm2 hal....so aku nak relax jap...
nak lupakan macam2 benda yang da jadi...nak cari balik diri aku yang dulu....seriously....aku mula hilang diri aku yang dulu sejak aku hilang arwah adik aku...maybe sebab terlampau sedih..sampai aku da xjadi nadia yang dulu...aku jdi nadia yang amat2 lemah!!! shit!!!!

come on nadia.....please find urself back!!!!
smpai bile nak idop cmneh??
dulu ko xcepat nangis!!!
dulu ko x cepat tacink!!
dulu life ko sgt2 sempoi!!
dulu ko xpnah pdulik pun pe owg nak ckap!!
dulu ko buat ape yang ko rasa ko btoi!!
pehal skang ko da len!!!!

UUUUUURRRGGGHHHHHH!!!!

so its time for u to changed back!!!
fuck them all!!!
they have no right to do dat 4 u!!!

tggu r nnt......aku balas!!
p/s: aku agak pendendam...lame da sifat neh ilang dari diri aku...
ko yang cabar....ko yang minta...so...aku minta maaf awal2 ok..muahhahahhaa!! *gelak rika sumanto*
fuck..so what?? get a probs??

No comments:

Post a Comment