Saturday, March 26, 2011

::finishing school seminar::

assalammualaikum....


pada 25 mac 2011 aritu...aku dan member baik aku..c bery telah dipaksa oleh pihak UUM untunk menghadiri finishing school seminar......hehehhhehe..


knapa aku cakap kami dipaksa???
ini adalah kerana kami telah dipaksa bangun awal2 pagi...
selalu lepas subuh mesti cari bantal balik utk sambung mimpi yg ter"pause" di tengah jalan...
tapi arini..kami xbley!!!
kena bangun awal2!!
perghhhhh!!! seksa tol r!!!


ok..finishing school neh sebenarnya adalah seminar for kami menghadapi dunia realiti pekerjaan nanti...yeah nak grad dah!!
ada 3 slot ceramah semuanye...
1st slot memang bez r....
penceramah asik cari mangsa je nak tanya...
aku xsempat tido..benda da ready awal2 pakai earphone sbb nak tido!!
memang segar je sepanjang 1st slot....pastu breakfast mee goreng!!! erk!!xbley nak mkn!! aku kn ngah on diet karbohidrat!! mam sesuap dua je..alas perot!!


masuk 2nd slot....aku xmampu lagi nak menongkat mata aku...da macam kena pateri je mata neh...asyik nak pejam je!!!
habis semua gula-gula yang pihak hotel sediakan!!!


pastu makan tengahari pulak....
kami ambil keputusan kuar lambat sikit sebab xnak berebut...
bukan pe....aku tgok budak cina neh kalau bab2 makan neh..dyowg agak gelabah n tamak gila r..
sume penuh pinggan..benda x abis pon!! kowg paham x erti membazir amalan setan???


ok...lunch 2 memang xde pilihan...makanan yg disediakan cume nc putih,ayam msak pe ntah n ikan masak taucu..so aku tanpa rela aty terpaksa kunyah nasi gak....tp sebab da hampir 2 minggu xmam nasi..so agak susah nak terima nasi...so lauk je abis!! hehhehe...membazirkan amalan setan nadia oi!!!


usai lunch..masing2 g solat....lelaki g solat jumaat..perempuan g solat zuhur le..
pas je solat..slot 3rd plak start...slot neh agak menarik..mengenai cara2 pemakaian time nak g interviewed nnt..
byak jugak le ilmu yang dapat...pe yang bley pkai..pe yang xbley pkai...
penceramah pon agak sporting..sempoi abis!!! asyik dok kutuk budak hotel je!!! hahahhaha


seminar tamat pukul 4.30!
sumpah penat sebab tahan ngantok!!
balik xingat pe da..nmpak je katil..tros tido!! bery jela..aku x!! hahhaaha


balik je aku teros bukak fb aku...bukan pe..kan masa 2 xleh nak on fb..ak lupe pasword!!
hahahhhaha....sebabkn terlampau tertekan....aku col mizta F n nagis puas2 ngan dia...cian u kena layan i walaupun da xde pape....

aku berterima kasih ngan bery sebab bagi pertolongan nak reset balik fb aku...
jenuh 2 malam aku try reset balik..tapi xbley2 gak!!


to mizta f-
maaf sebab col u n susahkan u nak dengar i ngadu n nangis!!!
see...i yang salu susahkan u...u xpnah susahkan i...
because of dat le..
i cakap u sgt bek pada i...
n i xpnah jadi terbaik for u...
thanx ye sebab still support i even da xde pape!!


jom layan pic2 semasa sesi seminar finishing school neh!!
n tolong jgn persoalkan nape mata aku nampak bengkak!!
da semestinya sebab aku banyak nangis!!hehehhehhehe
sedih kot dia da xde...


masa neh baru je 1 rombongan bus sampai..

blur ckit..bery r tgkap!! hehehhhee

kat tepi tu kami le!

meja kami..hahhaa

gula2 yang disediakan..patot diowg bagi sebalang!!

owh..lupe nak maklumkan..seminar neh wat kt hotel edc uum!

nmpak gila mata ku bengkak!

semasa ceramah




orang len dgr ceramah..kami dok amik pic je..hahhahhaha



No comments:

Post a Comment