Saturday, March 26, 2011

::sucker punch::

assalammualaikum...


arini aku,bery n jan also with jimo n his girlfriend meluangkan masa ke pawagam jitra mall utk tgok cite sucker punch...
cite neh gak pelik sebenarnya...
memerlukan imaginasi yang tinggi...kalau x..kowang akan cakap crita neh xseronok!!
bagi aku cerita neh ok...
cume masa mula-mula memang gak pelik le....memang confius gile la...
xtau ape jadi sebenarnya ngan perempuan 2...
owh shit aku baru pasan..aku langsung xtau nama watak utama 2!!! hahhahaa
yang aku tau..pas dia msuk hospital mental 2....dia dipanggil baby doll...seriously muka dy memang macam baby doll..hehhehe
crita neh psal baby doll neh da xde parents..bpak tiri dy tamakkan harta diyowg..1 malam..bapak tiri dia nak rogol dia(masa neh mak dia da mati)..tapi c baby doll neh melawan..akibatnya..bapak tirinya pilih nak rogol adik baby doll plak n in da same time dia kunci baby doll dlm blik...
last2 baby doll dpt kuar n ambil pistol nak tempat bpak tiri dy..tapi tersalah sasaran..kena adik dy..


so bpak tiri dy col polis n reak cite konon babydoll yg bunuh adik dy..akibatnya..dia kena masuk mental hospital..
dalam 2...actually....dia da jd agak tekanan sebenarnya....so..dia punya daya imaginasi..da ubah konsep hospital gila 2 jadi cam pusat yang hasilkan pmpuan2 untuk buat duit(xpaham ek?? lantak kowang!!)....so..sebabkan daya imaginasi babydoll neh da melampau..sebenarnya da gila pon!!!
kowang akan dapat tengok macam mana dia gunakan imaginasi orang gila dia untuk jalankan plan nak keluar dari pusat mental 2!! tapi dlm imaginasi dia..2 bukan pusat mental..tapi tempat hiburan yang sediakan perempuan2 menari la....susah nak crita sebenar nya!!


semasa babydoll ngah berimaginasi..kowang akan disajikan ngan action2 yang menarik ok..totally ok la..
dipendekkan cerita..daya imaginasi dia neh da buat tempat mental 2 terbakar and 3 orang pesakit mati(ini aku confius sebab xtau mati betoi atau x) and sowang pesakit terlepas...


tapi ending agak shit gak r..sebab penat2 le c babydoll neh kunun2 berimaginasi n berlawan...last2...dia xterlepas pon!! neh yang susah kalu layan cite orang gila!!last2 kita yang gila!!


tu jela yang aku bley explain...penink dah aku!! hahahaha


ok2..lepas je tgok sucker punch yang penink..kami g men bowling..
plan asal nak men ngan jimo n awek dy..last2 dyowg kena blik awal plak sebab ada hal len..adoyai...xbez tol...
so kami men le bowling tanpa semangat..hahahhaa
jatuhan pin plg terok dalam sejarah idop aku!!
disebabkan semangat aku da ilang lately....aku banyak hilang fokus..xbley dok sowg2..byk berangan je t..huhuhu..
mak.........ayong nak balik!!


sgt burok! my name is senah~

milo pnas memang kaw!

diz is jenab= jannah hehheheh

diz is eton= bery

kaber poyut! hahhaha

pilih baju!

bergambar bersama makanan ruji!

sengal 2 orang neh..hehehhhe

blur...bery r neh! hehehhhe

seksi muncung jenab!

bergambar sebelom tgok sucker punch pelik!

No comments:

Post a Comment