Friday, March 11, 2011

::kehilangan::

salam sume....(ad owg bace ke nad oi)...eh lantak aku r..hahhahahhha

ok....kt cni..saya nak conclude kan yang semalam adalah hari malang buat diri saya..macam2 benda yang jadi...
rase nya...xperlu la saya cerita apa yang jadi sebab..owg yang patot amik tau pun xnk tau....

ok..setelah menghadapi hari yang agak malang sepanjang siang hari...saya fikir...bile malam menjelma..mungkin saya akan lebih tenang.....yela..hampir saban malam sepanjang minggu neh..saya xbley nk tidor.....penat kot ble xleh nk tido neh....
so...bagi menenangkan diri saya....saya telah take a gud bath!! lme gile r ak mandi sbb nk bgi diri neh tenang~
after a gud..gud..gud..bath....saya masuk ke bilik...pkai baju pe sume..errr..perlu ke cite nad oi??
saya tros mencapai fon....ok...ak 5 miscol....from my mom n my sis....its must b an urgent things!! Ya Allah..tenang kn le aku!!

Aku pon tros miscol mak...xleh nk col..saya menghadapi kegawatan ekonomi skang...phheeuuuwww!!

Mse mak angkat...nada dia normal...ok fine..saya agak tenang di situ...myb xde pape kot...
lame..punye lame boak..tetbe mak ckp...

mak: ada benda aku nak bagitau ang neh..*kt umah ktowg ckp utara..so aku ang mmg standard k*
aku: pa dy mak??
mak: MIMI DA MATI!!
aku: hah!!..terdiam..xterkata ape2 pn...
mak: dy baru mati ja...
aku: awat dy mati? kt mana dy mati???
mak: td ak dok bagi dy makan elok ja dy dok makan..ang tau jela lauk pa yang c mimi 2 suka..*membayangkn lauk ikan goreng@rebus...yang penting kne asingkan dulu isi ikan n tulang...mimi xreti makan kalu x asingkan....dy akan tengok je smbil ngiau..ngiau..*
mak: td ayah ang nk kuaq p cari derian..pastu dy tgok mimi dok baring depan pagar umah..dy angkat la nk ubah..tgok2 da mati...
aku: awat dy mati mak?
mak: kena langgaq kot..sbb muka dy n mulut dy berdarah...baru ja mati..badan pon panas ag..
aku: sapa la yang langgaq!!!
mak: xtau la sapa..tgok2 da keras ja mimi tu...tu adik ang 2..dok nanges xberhenti sampai lebam mata2!!
aku: bley watpa..da sampai masa dy...

ok saudara n saudari sekalian....mimi neh adalah kucing ktowg kt umah...
mimi neh jantan k....cume name je mimi..sbb kami ingat dy tino dlu..telor kecik sgt..hehhehehe
spupu aku yang prasan mimi 2 jantan..hahhahhaa...so ktowg assume kn mimi neh PONDAN!!
bkn pe...dy manja sgt..kucing jantan kami dlu c TAM...ne ad mnja cm dy...

pape pn..mimi memang terbaik...antara kucing terbaik pnah kitowg bela selain JIMMY!!
mimi xberak mrata2..berak dlm toilet...kalu kita tdo..mimi akan teman n tdo atas dada kita..kalau aku baru blik ke rumah....muke 1st skali yg akan ak tgok adalah mimi...sbb dy akan sambut aku...i will miss u mimi..xdpt nk hug n kiz u ag pasni..sweet kn mimi...
xpnah nk curi2 lauk...cume 1 je yg geram...ske calarkan sofa...hehhehe
tapi pape pn..mimi tetap yang terbaik..


i will miz u mimi..
rse nya yg plg akn rindu mimi..adalah ayang n adik..sebab dyowg yg jmpe n bela mimi dari kecik..salu men2 ngan mimi..


td ak col mak....mak ckp..adik smpai skang still xberhenti nangis......
ak xsalah kn adik...yela....myb dy sedey....dlu kami sume pnah sedey sbb hilang seorang adik perempuan....
rase sedey 2 xpnah tawar ag dlm aty kami...n now skang adik ilang kucing dy plak...peneman dy kt umah pas arwah adik ktowg meninggal...AL-FATIHAH...to our late sis...SITI NUR NATASYA..
ayah,mak,ayong,abg ngah,abg chik,ayang and kak jihah..always miss u dear!


TASYA~ ayong da lme xmimpi asya..ayong rindu sgt...tp..ayong puas aty sbb last ayong mimpi asya...asya ckp asya sonok ad kt SANE..i'm glad 4 dat my sis....
mimi myb da ad ngan asya skang....tggu kami pulak dtg sana ye....miss u!! aku mesti nangis kalu tringat dy..huhu

dah le....ckup2 la ek....len entry t..ak cer plak cmne ktowg bley ilang ARWAH...skang..aku xbley nk cite...not strong enough..

our lovely mimi~




mnje kn dy~
xde keje len..asik tdo je mimi neh



POSSING STIM!!
 





   
we will always mizz u mimi...(ayang n mimi)
      
 

No comments:

Post a Comment